ZONETERAPI

Dygtig zoneterapeut til effektiv zoneterapi i Odense C på Fyn

Corpus Care Clinic tilbyder professionel behandling med zoneterapi i Odense centrum på Fyn.

Behandlingerne foregår i behagelige og trygge rammer og udføres af RAB-godkendte behandlere med professionel uddannelse og mange års erfaring.

OM VORES BEHANDLINGER MED ZONETERAPI I ODENSE

Zoneterapi bygger på den holistiske kropslære om, at organerne er forbundet til reflekszoner på fødderne via meridianbaner, der fører energi rundt i kroppen. Under behandlingen stimuleres disse zoner ved trykmassage på føddernes under- og overside, hvorved organerne påvirkes, og kroppens egne helbredende egenskaber styrkes.

Gennem de enkelte reflekszoners ømhedsgrad, hudens tilstand mv. danner behandleren sig et overordnet billede af ubalancens karakter, placering og styrke. På baggrund af denne diagnosticering tilrettelægges resten af behandlingsforløbet, hvor de dele af kroppen, der ikke fungerer optimalt, løbende vil blive bragt tilbage i balance.

HVAD KAN ZONETERAPI BEHANDLE?

Zoneterapi kan afhjælpe en lang række af sygdomme, smerter og symptomer som for eksempel migræne, allergi og fertilitetsproblemer. WHO (verdenssundhedsorganisationen under FN) har udarbejdet en liste over de lidelser, som zoneterapi og akupunktur kan behandle og lindre. Nedenfor kan du se nogle af de sygdomme og symptomer, som zoneterapi kan afhjælpe.​

• Alle former for smerter
  • Hovedpine
  • Migræne
  • Gigtsygdomme i led og muskler
  • Hormonelle forstyrrelser
  • Barnløshed
  • Fordøjelsesproblemer
  • Kredsløbsproblemer
  • Allergi
  • Overvægt
  • Sukkertrang
  • Angst
  • Spædbarnskolik
  • Bihule- og mellemørebetændelse

Farida er RAB-Godkendt akupunktør og medlem af praktiserende akupunktører.

NEM & HURTIG

ONLINE BOOKING

Du kan booke din tid når du vil, og hvor du vil.

Vi ser frem til at møde dig. Du kan nemt og hurtigt booke en tid, når det passer dig, gennem vores online booking system.

BOOK TID

TILSKUD TIL ZONETERAPI I ODENSE

ALTID BILLIGE PRISER PÅ ZONETERAPI I ODENSE

Du kan se priser på vores behandlinger med zoneterapi, vores kombi-behandlinger med akupunktur samt vores øvrige behandlingstilbud her.

Ved første konsultation får du 110 kr. tilbage, såfremt du er medlem af Sygeforsikring Danmark, og 70 kr. ved efterfølgende behandlinger.

FÅ TILSKUD TIL ZONETERAPI I ODENSE

Du kan få tilskud til din behandling med zoneterapi, hvis du er medlem af Sygeforsikring Danmark. Har du en anden sundhedsforsikring, er der også rigtig gode chancer for, at den dækker behandling ved vores RAB-registrerede zoneterapeuter. Så tjek din police, eller spørg dit forsikringsselskab, om du har mulighed for at få tilskud til din behandling her i klinikken.

Forkæl en, du holder af, med et gavekort til Corpus Care Clinic

Store flotte omgivelser

I Corpus Care Clinic er der altid sat god tid af til dig, så du kan føle dig afslappet og nyde en afstressende behandling på briksen. Her er en hyggelig atmosfære. Hos os bliver du behandlet professionelt, taget seriøst og lyttet til. Her er det dig der er i fokus.

Vi glæder os til at møde dig